2008. január 15., kedd

Első korszak

Azt hiszem itt zárom le az első korszakomat ezekkel az övekkel, ami körülbelül 2005-2006-ig tartott!5 év munkája...persze csak nagyvonalakban.Mindent azért nem lehet feltölteni:) Természetesen éles határokat nem tudnék huzni a korszakok között (nincs is sok:) ),de most mégis elhatárolom öket egymástól!Szinte ugyan ezeket a technikákat használom még a második korszakban is...,de valamiért nekem mégis mások,még ha nem is látszik!

Az öv ötlete egy csendes kis nyári délután pattant ki a fejemből és egy héttel késöbb mentem és felvásároltam a környék kis boltjainak fehér gyöngykészletét!:) Volt vele meló... Akármennyire is egyszerű technikával készült büszke vagyok rá:)



1 megjegyzés:

LNóri írta...

Szia Hegucka,

Réka blogjában láttam a blogcímed illetve, hogy nézzük meg és írjunk véleményeket, így kerültem ide.

Nagyon szép ez az öv.
Nagy sikere lehet!!!
Érdemes lenne még ilyeneket készítened.
Nem lehetett kis meló.